Інтерактив

Інтерактивна вправа – центральна частина уроку, яка має займати близько 50–60 % часу, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку. Обов'язковою є така послідовність і ре­гламент проведення інтерактивної вправи:

  • Інструктування (2 – 3хвилини).
  • Об'єднання в групи і розподіл ролей (1 – 2хвилини).
  • Виконання завдання, де вчитель виступає як організатор, помічник, ведучий дискусії (5 – 15 хви­лин).
  • Презентація результатів виконання вправи (3 – 15 хвилин).
  • Рефлексія результатів учнями, що є природним і найважливішим компонентом інтерактивного на­вчання.
Використовуйте роботу в парах тоді, коли хочете залучити кожного, але не маєте достатнього часу для проведення обговорення в малих групах. Такий метод є ефективним для розвитку стосунків взаємопідтримки під час проведення більш складних видів діяльності.
  1. МІКРОФОН
  2. НЕЗАКІНЧЕНІ РЕЧЕННЯ
  3. МЕТОД «ПРЕС»
  4. КРІСЛО АВТОРА
  5. «БАТОГИ»
  6. МЕТАПЛАН
  7. РОТАЦІЙНІ  (ЗМІНЮВАНІ) ТРІЙКИ
  8. ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ
  9. МОЗКОВИЙ ШТУРМ
  10. ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮ
  11. ШКАЛА ДУМОК
  12. НАВЧАЮЧИ – ВЧУСЯ (БРОУНІВСЬКИЙ РУХ)
  13. РОЗМОВА ПІД ЧАС ПРОГУЛЯНКИ
  14. АКВАРІУМ
  15. ДВА – ЧОТИРИ – ВСІ РАЗОМ
  16. ДЕРЕВО РІШЕНЬ
  17. АЖУРНА ПИЛКА
  18. АНАЛОГІЇ
  19. КОЛО ІДЕЙ
  20. АНАЛІЗ СИТУАЦІЇ
  21. ДИСКУСІЯ
  22. РОЗІГРУВАННЯ СИТУАЦІЇ ЗА РОЛЯМИ
  23. ТОК-ШОУ
  24. СУД
  25. НАВЧАЛЬНА ПАРА
  26. КАРУСЕЛЬ
  27. ДЕБАТИ
  28. «ДІАЛОГ РИВІНА»
  29. ШІСТЬ КАПЕЛЮХІВ МИСЛЕННЯ ДЕ БОНО

Немає коментарів:

Дописати коментар