Інтерактивна вправа – центральна частина уроку, яка має займати близько 50–60 % часу, її мета – засвоєння навчального матеріалу, досягнення результатів уроку. Обов'язковою є така послідовність і регламент проведення інтерактивної вправи:
- Інструктування (2 – 3хвилини).
- Об'єднання в групи і розподіл ролей (1 – 2хвилини).
- Виконання завдання, де вчитель виступає як організатор, помічник, ведучий дискусії (5 – 15 хвилин).
- Презентація результатів виконання вправи (3 – 15 хвилин).
- Рефлексія результатів учнями, що є природним і найважливішим компонентом інтерактивного навчання.
Використовуйте роботу в парах тоді, коли хочете залучити кожного, але не маєте достатнього часу для проведення обговорення в малих групах. Такий метод є ефективним для розвитку стосунків взаємопідтримки під час проведення більш складних видів діяльності.
- МІКРОФОН
- НЕЗАКІНЧЕНІ РЕЧЕННЯ
- МЕТОД «ПРЕС»
- КРІСЛО АВТОРА
- «БАТОГИ»
- МЕТАПЛАН
- РОТАЦІЙНІ (ЗМІНЮВАНІ) ТРІЙКИ
- ПОШУК ІНФОРМАЦІЇ
- МОЗКОВИЙ ШТУРМ
- ЗАЙМИ ПОЗИЦІЮ
- ШКАЛА ДУМОК
- НАВЧАЮЧИ – ВЧУСЯ (БРОУНІВСЬКИЙ РУХ)
- РОЗМОВА ПІД ЧАС ПРОГУЛЯНКИ
- АКВАРІУМ
- ДВА – ЧОТИРИ – ВСІ РАЗОМ
- ДЕРЕВО РІШЕНЬ
- АЖУРНА ПИЛКА
- АНАЛОГІЇ
- КОЛО ІДЕЙ
- АНАЛІЗ СИТУАЦІЇ
- ДИСКУСІЯ
- РОЗІГРУВАННЯ СИТУАЦІЇ ЗА РОЛЯМИ
- ТОК-ШОУ
- СУД
- НАВЧАЛЬНА ПАРА
- КАРУСЕЛЬ
- ДЕБАТИ
- «ДІАЛОГ РИВІНА»
- ШІСТЬ КАПЕЛЮХІВ МИСЛЕННЯ ДЕ БОНО
Немає коментарів:
Дописати коментар